Blom-blom-blom-blomparaden...

Sitter och försöker bestämma mig för hur brudbuketten ska se ut och vad den ska innehålla... Har en liten vision, men jag kan ju lika mycket om blommor som Björnligan vet om lagar och förordningar. Sade till floristen att jag tycker ranunkler är jättefina men då flabbade hon i typ en hel minut och pep "Men du gifter dig ju i augusti! Vännen, ranunkel får jag ju inte tag på i augusti..." Så så gick det med det.

Här är dock en bukett som är ruskigt fin och som P studsade till av när jag visade och också gillade skarpt mycket! Liljor är det - misstänker att mammsen kommer kalla dem begravningsblommor (men hon är kanske yrkesskadad?). Puss, mamma, älskar dig! <3 - men jag tycker de doftar otroligt gott. Påminner mig om varma nätter på Hawaii. Det är även murgröna i vilket jag planerat ända från början att det skulle vara i min bukett. Ska även ha det i håret är det tänkt. Kompletterar jag denna bukett med en snygg ormhasselgren så är den fulländad!

image32

Kommentarer
Postat av: Helena

fin mycket fin

kram hubbsan

2008-04-20 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0