Nu hoppas jag på Torgny...

Har pratat med Torgny Odén idag. Han är en otrolit skicklig silversmed här i bygden och jag skulle vilja att han tillverkar en brudkrona till mig. Dels skulle det vara roligt med något som har förankring hit upp, dels är det en total nödvändighet, för hur jag än letar så hittar jag ingen krona som motsvarar den jag tänker mig... Alla ska ju prompt bara sälja tiaror och jag vill inte ha det - får mig bara att tänka på amerikanska små våp och beauty pageons. ICKE, säger jag bara! Jag ska ha en prinsesskrona av modell den här. Fast av silver.  

image35


T skulle fundera och sedan återkomma sa han. Hoppas verkligen att han tar jobbet! Hmm... kanske ska ta och bege mig på en liten utflykt till Vôllan med en saftigt tilltagen burk nybakade kakor...?

Elli




Kommentarer
Postat av: Veronica

Kul att du är inne o kikar! Hörde för nån dag sen att det nalkas bröllop i sommar, gud så roligt :)Ha det! Kramen

2008-04-21 @ 21:45:02
Postat av: Christel

Wow, vilken vacker krona! Var hittade du bilden på den? =)

2011-09-29 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0