Samtalsämnen vi avhandlat under bröllopsresan

Haha, jag älskar verkligen min man!!!

Vi har världens skönaste samtal, jämt. Det är underbart med en människa som verkligen tänker på samma knäppa sätt som man gör själv. Och det är inte så där klyschigt som när man var 14 du vet " Å vi är verkligen sjääälsfräääääänder, vi tycker lika om allt!", vi kan vara oense men ändå förstå hur den andra tänker.

Och så det här fantastiska:

Autentiskt exempel # 1:

- P, vet du vad jag undrar?
- Nä?
- Jo, om ingenting fastnar i en teflonpanna - hur får man teflonet att fastna I STEKPANNAN?
- Det vet jag!
- Nähä!
- Jo, för det är något med kopparfilspån. Jag googlade det.
- Wow.



Autentiskt exempel # 2:

- P, kan du svara på en sak?
- Vaddå?
- Jo, jag har tänkt på det här med kamikazepiloter. Varför i hela friden har de hjälm???
- Det kan jag svara på!
- Skjut mig.
- Jo för det är för kommunikationen. Och syret.
- Hmm. Jaha.

Ofta har han redan tänkt på samma knäppa sak och läst på lite.


En annan rolig sak vi pratade om är våran gratislista, the list of three free. Det är den där listan ni vet över tre kändisar som man tekniskt sett inte är otrogen mot sin partner om man ligger med. Här är våra listor:

Elli:

1. Nikki Sixx
2. Dita von Teese
3. Juanes George Clooney


Per:

1. Gry Forssell
2. Dr Torres (Greys Anatomy)
3. ?

Jag börjar dock få second thoughts om Dita. Men hon skulle få lära mig att dansa. Det vore lite coolt.





Haha, Mötley kommer till Sverige i sommar. Å andra sidan BOR Gry i Sverige så... hmm... ja.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Grattis... Nunnsan skvallrade



Tänkte skriva ett repotage om att det är många som bloggar på Hedeinfo.se. Får jag lägga ut din bloggadress?

2008-12-19 @ 07:47:27
URL: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0