Dags för en liten lista igen tycker jag!

Hittade en nypublicerad lista hos Y.

Siffrorna avser placering i telefonboken i mobilen. Innan jag läste och fattade det undrade jag verkligen vad första frågan handlade om kan jag ju avslöja. "Nummer 2" hemma hos oss står nämligen för någonting HELT annat så att säga... =)


1. Har du pussat nummer 2?
Nä, hon hjälpte mig att prova ut sadeln på hästen. Hon fick betalt i pengar, inte pussar.

2. Vad har du för relation med nummer 20?
Han är vår trogne rörkrökare. Rör det rör rör det Dulle =)

3. När ska du träffa nummer 30?
Imorgon! Det är älskade P. Fast han står på F, som i Favoritman.

4. Är nummer 18 söt?
Tja, det är ett gulligt litet hus. Dagis.

5 Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Han var liten, röd, ganska skrynklig och skrek mycket. Men FRUKTANSVÄRT underbar och sötast i hela världen. Lillebror. 
 
6. Gillar du nummer 14?
Ja, hon är en underbar tjej med enormt knallblå och enormt vackra ögon! =)

7. Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Ja, så sent som i lördags. Han var på samma bröllop som jag, ett gemensamt kompispar.

8. När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Snart hoppas jag! Det är P's underbara storasyster.

9. Är du nära vän med nummer 23?
Ja! Det är min kusin som även är min brudtärna och en av mina allra närmaste väninnor.

10. Har du gått på bio med nummer 4?
Nej. Det är en mamma till en barndomskompis, tillika lagledare för oss när vi var ponnyungar och tävlade allsvensk dressyr.

11. Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Mja, om jag tände på medelålders kvinnliga poliskonstaplar. Fast iofs, hon är snäll och så har hon ju uniform =)

12. Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Livet och vad det innebär. Mentalt välbefinnande. Gemensamma dilemman på vår f.d gemensamma arbetsplats. Ex-skolkurator som blev nära kollega och även en nära vän.

13. Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Nej, så mycket har jag inte till övers för Halebop's automatiska kundtjänst.

14. Vad har du och nummer 24 för relation?
Se fråga nr. 9 - det är samma kusin.

15. Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Sticka ut och jaga tillsammans! Vi tog vår Jägarexamen samtidigt och det är en toppentjej!

16. Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon sköter min bokföring med imponerande lugn och acceptans.

17. Brukar du och nummer 16 träffas?
Nä, har träffats en gång och kommer att träffas en gång till. Hon ska göra smink och hår på mig och tärnorna på Dagen D.






/E.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Jag snor detta...

2008-07-03 @ 21:03:42
URL: http://rositap.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag gör som Rosita jag =)

Haha... jag snor listan!

Kramis

2008-07-07 @ 13:22:33
URL: http://camillamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0