Haha, jag hittade en till!

1. Jag har insett att min senaste kyss:
Var en hejdå-kyss.

2. Jag lyssnar på:
Lotta på fucking Bråkmakargatan. Ååååååååååååååååååh...

3. Jag pratar:
För mycket och helt ocensurerat. Stackars alla.

4. Jag älskar/tycker om:
Familjen och vännerna. Ni vet vilka jag är för jag tror att jag talar om det tillräckligt ofta.

5. Min bästa vän(ner) är:
Per, Jenny, Kicki, Hubbsan, Helén, Pernilla, Ninni, Elin...

6. Kärlek är:
Att ge bort den sista kakan till någon annan

7. Någonstans, tänker någon på: 
Mig hoppas jag =)

8. Jag kommer alltid att:
Vara knäpp

9. Jag är hemligt förälskad i:
Nikki Sixx, fast det vet ju alla. Och J lite grand förstås =)

10. Sist jag grät var: Igår förrgår när Bumme spelade en dylanlåt för mig. To make you feel my love.

11. Min mobiltelefon är: 
Repig, limmad och tejpad efter mitt senaste klanteri.

12. När jag vaknar på morgonen:
Är den dagen också förstörd. =) Näääää... Då klappar E mig på kinden och berättar att det är morgon och dags att gå upp.

13. Innan jag går och lägger mig: 
Bloggar, Facebookar, MSNar, dricker te och löser korsord. Eller så myser jag och Per i soffan, kollar Frasier och skrattar tills vi gråter.

14. Just nu tänker jag på:
Att vi snart är gifta!

15. Bebisar är:
Fantastiska. Vill ha en! Eller två...

16. I dag har jag:
Badat, lagat mat, köpt nya ridkängor.

17. I kväll har jag:
Ska till stallet och prova skorna...

18. I morgon kommer jag:
Träffa Per!

19. Jag vill verkligen:
Att Linus och Lisa ska komma tillbaka och ställa allt på plats igen. Ha bebis i magen. Att E ska få ett toppenliv.









Kommentarer
Postat av: ekan

ni är ju verkligen gifta snart.. det är ju helt otroligt ! jisses vad vacker du kommer att bli ! :) hoppas att allting är bra ! saknar dig här i byn ju ! puss och kram

2008-07-24 @ 21:15:11
URL: http://ekapek.blogg.se/
Postat av: helena

älskar dig gumman...

snart gift!!!



fasen va skoj



ses snart



din H

2008-07-24 @ 21:40:31
URL: http://hubbsan.blogg.se/
Postat av: Rosita

Jag har varit gift i 7 år och gör gärna om det. Med samme man så klart !! Det är sååå häftigt

2008-07-25 @ 16:19:59
URL: http://rositap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0