Förberedelser...

Har insett att om inte ens två veckor är det





S  E  M  E  S  T  E  R 
(mathafacka, redan?)




vilket ska bli helt underbart... Det här ska jag göra i sommar:

* till Näset och fira midsommar som vanligt
* En tur till mormors stuga som vanligt. Ska försöka övertala älskade P om att det inte finns fladdermöss i år heller så vi kan vara där ett par nätter kanske.
* En tur till Fäviken Gamle Fair som nästan vanligt
* En tur till Mattmar (nåja, Kvitsle) på bröllop som hyfsat ovanligt samt
* En tur till Göteborg för att hämta brudklänningen. Vilket jag bara kommer att göra en gång i mitt liv så därför ska det göras ordentligt, med Liseberg och hela faderullan.

Och ovanpå det vårat bröllop förstås!


Phiuh, sommaren är kort. Hur fan ska man hinna vara ledig när man är ledig? =)


Så nu håller jag på och turbotvättar, så att jag kan packa i lugn och ro för en gångs skull och inte behöver packa varmfuktiga kläder som man i sista sekund ryckt ur tumlaren. Nänämensan, nu ska allt vara tvättat, utetorkat och vikt fint så att jag inte behöver tvätta om allt medsamma jag kommer hem till mamma och pappa. Som vanligt. 




/Elli

Kommentarer
Postat av: alacs

När är ni hos mormor och morfar? Vi är på landet från typ 30 juni och 4 veckor.



Har försökt få tag i din bror ange 8/8, men bara nått hans svarare... Får väl försöka igen. Eller har ni lagt ut ösnkebok någonstans??

2008-06-05 @ 21:01:15
URL: http://alacs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fladdermöss, jag hoppas att de flyttat in till din mormorfar iår så att vi slipper dem. De brukar ju flytta emellan och förra året jagade jag och pappa en fladdermus inomhus så nu vill jag slippa dem!



Hoppas vi ses på landet. Hör av dig när du är påväg så kan vi ses bland stugorna.

2008-06-06 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0