Tandvärk

Har. Så. Jävla. Ont. I. Munnen.




Dra åt helvete, det är helt sjukt. Enligt tandläkaren jag varit hos sedan jag var en liten fis har jag inte ens några ANLAG för visdomständer! Igår stacks det bara, nog för att det också var obehagligt, i kinden för den lilla rackaren växer liksom utåt på nåt vis. Så vaknade jag i morse och kunde inte gapa! Hela käken är alldeles liksom stel och öm. En Treo, en Alvedon och en Ipren tar udden av det värsta, men jag fasar - den kommer ju inte få PLATS! Det är jättetrångt ändå bland mina tänder, hur ska det här GÅ???

Tänker dock behärska mig tills på måndag, kommer INTE gå till käftis på en söndag. Över min döda kropp. Roligare kan man ha för semesterpengarna.

Till något mer angenämt; Litet E sade något roligt igen ikväll - vi hade varit hos mormor och morfar på traditionsenlig laxmiddag och kom hem till Näset igen. Klev innanför dörren och E utbrister; "Det är en ÄRA att få komma hem!" Vad får hon allt ifrån?









/Aj aj aj aj aj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

hur var din midsommar?

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-21 @ 23:19:04
Postat av: Avionaa

fett synd:(

2008-06-21 @ 23:20:38
URL: http://avionaa.blogg.se/
Postat av: alacs

Nejmen tandvärk är inget vidare. Hoppas du kan få det fixat i morgon. Vad ska du förresten med en visdomstand till nu - är du inte klok nog :)



/alacs

2008-06-22 @ 23:19:18
URL: http://alacs.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskade vän! kom hem till mig. jag saaaaaaaaaaknar dig!

stackars dig skruttan som har haft så ont!

2008-06-24 @ 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0