Operation: Beach 2008

När jag ändå snokade runt på Figleaves så passade jag även på att handla bikinisar tills i sommmar. Här är de:


image98

Ljuvligt söt, mörkt khakigrön och turkos och polkadots. Boxer med lite högre midja och knyt-BH. Måste man inte bara älska den?


image99                  image100

Mönster i turkost och brunt på vaniljgul botten - SÅ fräscht mot solbrännan (yay, vi är optimistiska...)!



image102                  image103

Och så ska jag testa en bandeau! Vit botten med ränder åt rätt håll i brun och metallisk guld. Notera de fina ringarna i "guld". Fanns även en mer slim modell av trosa med ringar i sidorna och lite 70'ish låg front men det är nog inte så smakligt på min kropp...! =)

Kommentarer
Postat av: alacs

Jodu beach 2008.... som jag ser ut redan nu, endast halvvägs, så är det beached whale och inget annat vid badholmen denna sommar....

2008-05-14 @ 22:45:21
URL: http://alacs.blogg.se
Postat av: Lisa

hej det löste sej med smycka åt mej:) jag har shoppat ett nytt:) så nu får jag hoppas att mitt tragus bli helt läkt och fint:) hoppas du har det bra kram Lisa

2008-05-14 @ 22:55:02
URL: http://liisaThagg.blogg.se
Postat av: Lisa

hej det löste sej med smycka åt mej:) jag har shoppat ett nytt:) så nu får jag hoppas att mitt tragus bli helt läkt och fint:) hoppas du har det bra kram Lisa

2008-05-14 @ 22:55:15
URL: http://liisaThagg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0