Packar... (skrivet tisdag 6 maj, blev visst inte publicerat)

Nu är det äntligen dags! Sooooom jag har längtat! Idag ska jag packa in allt i min lilla Golf och åka ner till Sörmland. Ska gå på tredagars skyttekurs! Det ska bli underbart roligt och lärorikt. Jag ska även passa på att besöka lite familjemedlemmar som jag inte sett sedan Eldkvarn brann (seriöst, när var det egentligen? Någon som vet?). Jag ska dessutom svänga in i Hägersten och lämna min förlovningsring till guldsmeden så att han kan tillverka min vigselring. Den kommer att vara färdig till midsommar! Hur ska man kunna hålla tassarna från den sen? P friade igen igår, med den halvfabrikatring jag köpt på Tradera för att inte behöva gå ringlös tills det är bröllopsdags...

Herregud, har ju inte lagt in någon bild på ringen!!! Vad tänker jag med egentligen? Här är den:

image95

Den släta ringen i mitten är min nuvarande förlovningsring. På denna ska det fästas en rosa, hjärtslipad safir och så kommer det till en halvalliansring på var sida, med princesslipade diamanter.




Packlilsta:

Hagelbrakaren
Studsaren
Övningsammunition, .308
Sweteambyxor, 2 par
Fleecejacka
Långärmade toppar, 2 st
Linnen, 2 st
Underkläder
Necessär
Graningekängor
Voltaren-gel (till en ev. sönderslagen axel...)
Peltorkåpor
Skjutglasögon
Licenserna
Dator m tillbehör
Mobil m tillbehör
Plånboken
Skivor


Jag vet inte hur mycket jag kommer att kunna blogga när jag är borta, så redan nu ber jag om ursäkt om jag kommer att försvinna ur etern ett tag! Men jag kommer tillbaka, det lovar jag!

Kram så länge, Elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0