SKITLÄSKIGT!!!

Jag är tvärförkyld. Springer dörför till toa i tid och otid och hämtar papper. Så även nyss, när vi satt och åt frukost. Jag var borta en kort liten stund och E satt dörför kvar vid frukostbordet med sin smörgås och O'boy (lördagslyx). När jag kom tillbaka, frågade E:


"Vem var gubben, mamma?"
"Vilken gubbe? Var var han?"
"Där ute. Där." (Pekar utanför ett litet fönster tre meter ovanför marken, på husgaveln.)
"När såg du honom? När jag var och snöt mig?"
"Ja."
"Jahaa. Hur såg han ut då?"
"Så här!" (Grimaserar; kisar och ser arg ut.)
"Vad sa han då? Sa han nånting till dig?"
"Han sa att jag inte ska åka till --- " (Skriver inte ut namnet här).


Undrar ja, vem det var hon såg...?



Kommentarer
Postat av: yiyah

Nä fy vad läskigt!

2008-05-17 @ 07:54:39
URL: http://yiyah.blogg.se
Postat av: Anonym

Men fy va hemskt!!!! Kram på er, vill du bo hos mig inatt?? puss

2008-05-17 @ 10:15:02
URL: http://nunnsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0