Hämtat hö, städar och poppar WASP

Igår fick jag mycket gjort. Jag och P lämnade E hos tant E i Klövsjö för lek med A & A (häng med nu, hehe!) medan vi hämtade hö till Quartzo i samma by. Fick in 60 balar á 12 kg i mitt släp, djupt impad. Det var högubben också. Lossade det i stallet och for sedan hem för att städa ifall vi får jägarebesök i veckan. P tog med sig E till skogs för att släppa Hylsa och kolla av markerna lite.

Måste bara dela med mig lite av vad jag lyssnar på medan jag håller på här hemma; älskar konceptplattor i allmänhet och Maidens Seventh son of a seventh son samt WASPs Crimson Idol i synnerhet. Bättre platta än den sistnämnda har aldrig gjorts och kommer aldrig kunna göras.

Lyssna:

Hold on to my heart

The Idol

The Gypsy meets the boy






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0