Minns du den stad

Saknar Uppsala som faan egentligen! Det upptäckte jag ånyo när vi var där för E's operation i dagarna. Jag bodde ju där i flera år när jag pluggade på lärarprogramet på 1er Grand Cru Fluminstitution d'Upsala, ILU, a k a lärarutbildningen. Här är några bilder som lite grand sammanfattar en promenad genom mitt gamla liv;



Gröna Sköna bron vid VG, dignande av lila och vita penseéer och någon annan, hög lila blomma


Lika svårt att säga som Sex laxar i en laxask och Östkustskt. Las Maschas, Lasch Massas, Lasch Maschasch... masch... lars...  #!"#!


Kära gamla Norrlands nation. Här inne har jag varit på många sexor och tappat upp ett hundratal Stora Stark. Minst.


Huset i mitten av bilden är Västra Ågatan 22, min gamla hemadress och fortfarande Lillebrors residens.


En nattlig promenad genom Stadsparkens vackra grönskande bågar.











Sentimental? Skulle jag?!? Pah!

Kommentarer
Postat av: Eva

ÅHH. känner igen huset där i Uppsala, där hade jag ett sexparty med/för er!! Kul att jag(44år ung) kommer ihåg!!



KRam Plupp

2008-09-14 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0