Säger som min exchef M brukade uttrycka det: Smått irriterad

... och detta på en webshop där jag igår beställde en gôrut snygg bärsjal till vårt kommande ättelägg. Titta bara:

    
Den heter Moby-D och är i svart trikå med en silkespanel i ljusgrönt med fint broderade (körsbärs?)blomster på...
Bild knyckt från www.stellaris.com


  
 Moby D, bärsjal 
... som ser ut så här close-up.
Denna bild från www.elvasmatroll.se som inte har något annat med detta inlägg att göra än att jag behövde närbilden de så passande hade.


Som sagt så beställde jag sjalen igår kväll, och före lunch idag fick jag ett mail som sade att $ dragits från mitt konto samt att sjalen skickats från shopen. Jag skulle ha paketet inom ett par dagar. Jippiiiie! Nyss kom ett mail som beklagade att sjalen i fråga är slut i lager och inte kommer att inkomma mer eftersom det är en utgående artikel. Man undrade också om jag inte ville ha en marinblå sjal med grått fleece istället.

Ursäkta mig, men jag tror inte det. Då hade jag väl beställt en sån från början kan jag tänka mig. Fleece förresten, hur varmt blir inte det i högsommaren i Sörmland? Inte aktuellt. Skrev lite sarkasmartigt tillbaka och undrade hur man lyckats skicka en artikel till en kund för att 12 timmar senare komma på att varan i fråga inte existerar i sinnevärlden. Så surfade jag runt på vågorna i etern och hittade min sjal på en annan webbutik.

Tur det, för visst ÄR den snygg?



/Bäret

Kommentarer
Postat av: camilla

Nämen oj vilken tjusig blogg ;)

hihi

2009-04-23 @ 15:43:16
URL: http://camillamedc.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ohhh snygg sida vännen! Och tack för tippset om musiken! puss puss

2009-04-23 @ 17:45:24
URL: http://filifi.blogg.se/
Postat av: ekan

åh vad fin blogg du har gjort! o skit snygg bärsjal ju, tur att du hittade den på annat håll! ja men du björnsafari vore ju jätte mysigt, har hört att du är en riktig björnmagnet! ja du mig passar det oxå i princip när som helst.. i helgen kanske? kram

2009-04-23 @ 21:52:37
URL: http://ekapek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0