Men för i helvete... är ju inte alls klar med deklarationen!!!

Trodde i min enfald att jag var klar med deklarationen. Men det är jag ju inte alls. Hoppsan.

Det är nämligen så att fastigheten i Hede, där jag drivit Lilla E i stora huset samt hyrt ut det mindre först till H, sedan till O&J och nu till L, tydligen klassas som Näringsfastighet. Det medför att jag måste lämna in en särskild deklarationsbilaga, NE, om detta. JAG HADE INTE EN JÄVLA ANING OM DET! Kollade med Svedab, som gör min revision för Lilla E, om hur man gör en sån och det är tydligen inte bara och bara. De kan hjälpa mig med den, men inte under dagen idag... Ringde till skattmasen och fick anstånd med hela kalaset till och med den 18 maj *phiuh*. Jag blåser Faran Över för den här gången.

Ursäkta mig, nu ska jag gå och få en hjärtinfarkt. Sen ska jag lägga pärlplattor med E. 


Puss, Elli

Kommentarer
Postat av: ekan

oooppps så tokigt det kan bli!

2009-05-04 @ 21:36:12
URL: http://ekapek.blogg.se/
Postat av: ekan

ooppps så tokigt det kan bli!

2009-05-04 @ 21:37:16
URL: http://ekapek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0