Utmaningen


  • Utmaning


Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.



1.  Jag skulle vilja vara gravid fler gånger än jag vill ha faktiska barn. Det är en så fantatisk sak att få uppleva och det är så taskigt att man bara får uppleva det under en så kort del av sitt liv. Särskilt när man tänker på hur länge man ska ha ungarna hemma, haha! Naaaeee...

2.  Är löjligt förtjust i att bo i mormors stuga/tälta/campa och laga mat på Muurikka/gasol för det får mig att känna mig så primitiv och äkta på något vis. 

3. Jag har fortfarande min snuttefilt, Dutten, kvar. I sängen. Fast jag snuttar inte på den längre kanske jag ska tillägga...


4. När jag är hemma hos mamma och pappa och är ute sent på kvällen går jag fortfarande in och säger Jag är hemma och Natti till dem. Old habits die hard...


5. Jag trodde skitlänge att lejonet var pappan och tigern var mamman. Tack lillebror för att du slutligen upplyste mig. *rodnar vid minnet*


6. Har ofta fistävlingar med samma lillebror. Det är roligt. Typ så ber man den andre att dra i ens tumme för det känns så konstigt. När han gör det fjärtar man. Det är ruskigt kul.



  • Jag utmanar:

    Johanna
    Alacs
    Ninni










Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0