Favorit i repris; något av det knäppaste jag sett någonsin

Den här länken fick jag av min bror i vintras.

http://www.freewebs.com/svedimf/



Utdrag:

Om SVEDiMF

Svenska delfin-i-människokropp-förbundet är ett ideellt förbund med bas i Sverige. Vi står för en fri och öppen syn gällande artbyte och ingående av artneutrala äktenskap.
Vi som är med i SVEDiMF är i huvudsak inriktade på ingående av artskap mellan människor och delfiner, men stödjer även andra artfränders kamp i deras strävanden efter lycka. Vi arbetar både på politisk och gräsrotsnivå. Våra medlemmar betecknar sig själva som DHB:are (Dolphins in a Human Body). På
förekommen anledning skall påpekas att vi inte har någonting med South Park att göra, samt att vi inte har någonting emot homosexualitet eller könsneutrala äktenskap.

Känner du som vi, eller har frågor om vår verksamhet, kontakta oss genom att skicka e-post till
[email protected]. Behöver du, som känner som vi, stöd eller prata av dig, kan du ringa vår jourtelefon på 076-2982071, dygnet runt. Risk finns att jouren ej kommer att besvara samtal från dolt nummer, på grund av att skämtsamtal inkommer. Det kan hända att samtalen bryts p.g.a. tekniska besvär; vid sådana tillfällen bör den som ringer veta att samtalet inte brutits på grund av något medvetet agerande från den anställda jourpersonalens sida. Läs svar på vanliga frågor innan du ringer eller skriver, så att vi slipper svara på samma frågor flera gånger. Faktafrågor bör inte ställas till jouren, då den är till för stödsamtal. Frågor om medlemsantal besvaras ej.

Vi för kampen både till land och havs. Är ni med oss?

Gå in på sidan och läs, det här är äckligt tragikomiskt.

Just det, man kan beställa pins. Ser ut så här:


Kommentarer
Postat av: Rosita

Japp! Nu har jag bestämt mig. Jag har inte tid att blogga så jag lägger ner min. Har fullt upp med plugg, Hedefolkpark och Hedeinfo. Maila mig gärna om du vill nått. Adressen finns på www.hedeinfo.se.

Jag kommer fortfarnade att läsa din blogg. Kramar.

2008-11-11 @ 08:48:23
URL: http://rositap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0