Det är helt sjukt - det finns rosa gevär! Måste ha!!!

I gotta get me one of theeeeeese!

Helt galet. Det är helt vansinnigt men så fenomenalt underbart. P hittade ett rosa gevär idag. Det är en studsare i klass 4, en .22 LR, precis vad jag behöver för att övningsskjuta med. Nya muskedundret jag skrivit om förut på denna lilla blogg har en nakenvikt på imponerande 4.7 kg och då tillkommer ju kikare och hela faderullan. Är tokimpad av den lilla tjej som tävlat skidskytte med det geväret... Iallafall. Hade egentligen ögonen på typ Anschütz MS 64 men det vete fan om den inte får stryka på foten. Måste ju ha ett ROSA gevär! Hehe gubbarna i Hede jaktskytteklubb skulle garva ihjäl sig. Fast vara lite smygavundsjuka förstås! Det enda är att jag skulle vilja testa trycket, alltså själva avtryckeriet, så det inte går för trögt, och så att bössan inte är för lätt och blir vinglig. Finns inget värre än en vingelpelle som bara svajar och så fort man hickar så går skottet av...

Kanske ska ge mig själv det som en liten present eftersom jag numer har fast plats i vårt jaktlag! Jippi jippi, grattis Mig!

image63




Nä, nu är det snart godnatt. Men först ska jag prova några nya moves på min blivande man =)

Puss, E.

Kommentarer
Postat av: Rosita

En sån vill jag också ha.....

2008-05-02 @ 08:50:15
Postat av: Alexandra

Hej
Vart hittade du det rosa geväret. Vill också ha ett :).

2015-01-28 @ 23:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0