E är ju världens roligaste!

Några saker som E har sagt den senaste tiden;


E hade tur och fick sån där fruktdricka på tetra till maten (ibland fallerar man...)

E: jag vill ha mer att dricka.
P: Nä, men du får inte mer Mer förrän du har ätit lite till.
E: (finurligt flin) Mäh, pappa - jag vill ha MINDRE!


P och E åt middag själva för jag jobbade.

P: Var det gott?
E: Hmm... näää... Men jag var hungrig.


P och en elektiker med samma namn var i källaren och grejade med installationen av nya tvättmaskinen och tumlaren. Jag och E satt i soffan, kollade på TV och åt kvällsmackan. P ropade att de var tvungna att slå av elen ett tag. TVn dog förstås. E blev lite fundersam och bad mig slå på TVn igen. Det går inte sade jag, för elektrikern är inte färdig än. Nähä. Så kom vi i säng, och hade sagt godnatt och allt sånt och det hade varit tyst ett tag. Så klampade det till i källartrappen och elektrikern gick upp, sa hej till P och for iväg. Allt hördes förstås ganska bra in till mig och E. Tyst ett tag igen. Så säger E bara, innan hon däckade kapitalt:

-Nu funkar TVn, mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ va gulligt hon är!! Lik sin mor. Pip o puss
/jenny

2008-04-25 @ 17:42:13
Postat av: Anonym

herregud! jag kan inte stava!!!!!

2008-04-25 @ 17:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0