En till enkät

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste första ggn?
Nä! Men hörde av någon att han fått barn.
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD-droppar. Minns fortfarande smaken! Skitgoda.
4. Vad åt du senast?
Lite överbliven rotsaksgratäng från igår. 
5. Har du fått någon komplimang idag?
Ja! Är ruskigt bortskämd med sådant!
6. Har du varit med i en rättegång?
Nä, tror inte det. Åkte dit för snatteri men det blev väl inte rättegång av det? Jag erkände ju?
7. Är du polare med grannarna?
Jorå.
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska och tyska.
9. Vilka länder har du bott i?
Sverige...
10. Senaste piercingen?
Underläppen men den är borttagen.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
När vi var ute och skulle titta efter björnar i veckan.
12. Gay?
Inte mer än många andra... 
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Missade WASP på Sweden rock, låg i tältet...
14. Har du äggat någon?
Vad är det? Är det så enkelt som att kasta ägg på folk? I så fall, nä...
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Hehe inte det heller.
16 finns inte.
Okeeej...?
17. Har du varit på stranden?
Älskar stränder!
18. Har du haft en stalker?
Det hoppas jag inte...
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Mats Jacobsson, Pelle Nyquist, Louise Shaughnessy, Åsa Hejneman, Mikael Wärme, Kimmo Louhelainen

20. Hur bra är din syn?
Blir sämre har jag märkt... Har dock extremt bra syn på långt håll!
21. Har du varit på ett party?
Ett gäng.
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Om jag ramlar ner i vatten med en massa hajar - nog fan skulle jag simma.
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Kul för honom.  
24. Har du varit utomlands?
Jodå.
25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja.
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Alla har varit bäst för alla har varit perfekta för dem som gift sig.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan p g a slagsmål?
Skulle jag nog kunna tro...

28. Var är dina syskon just nu?
Sitter troligen och läser svenskan vid sitt köksbord. Och dricker en espresso. 
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
P skulle avliva Mojsan men misslyckades... Hon blev hjärnskadad. Huvva...
30. Vem ringde dig senast?
P.
31. Vilken tid gick du upp imorse?
08.04
32. Vad ska du göra i helgen?
Luffa runt. 
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Att Erika tycker om mig.
34. När var du riktigt sjuk senast?
Magsjuka i torsdags.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Har nog aldrig tagit i en kändis. Jo! Jag gav en penna till Oskar i Hammerfall en gång.

36. Vad finns i din bakficka?
Troligen en hopvikt kom-i-håg-lista som jag glömt.
37. Har du färglinser?
Några paket gröna som jag inte vågat mig på att sätta i ännu. Hur gör man? Gör det ont? Är det farligt?
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Eeh, sov...?
39. Vad är det första du gör på morgonen?
Snoozar. Typ en timme.
40. Vad ska du göra efter det här?
Gå och kissa.


Kommentarer
Postat av: mmo louhelainen

Vet inte vem Du är,men tack för att Du kommer ihåg mig!

2008-07-06 @ 10:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0