Fylleriövning

P ockuperar badrummet så jag fyller i.

Är du...


Arrogant
: Nej.
Osäker: Oftare än någon kanske tror.
Trött: På morgnarna.
Intressant: Haha, tydligen =)
Smart: Streetsmart och IQ på 120.
Barnslig: Japp.
Liten: Kort men solid.
Lätt: Ha-ha.
Skoltrött: Nej! Skulle vilja plugga faktiskt.
Rolig: Kan få till det ibland.
Pratglad: Lite för mkt ibland kanske...?
Frågvis: Ja
Organiserad: Nåja, Organiserad oreda kallas det. Det är stökigt omkring mig, men jag vet oftast VAR i stöket en viss sak befinner sig.
Hälsosam: Inte så farligt.
Blyg: Ja, med nya männsikor
Attraktiv: Nån tycker säkert det. Hoppas jag.
Lätt uttråkad: Nej.
Vegetarian: Jag jagar...
Besatt: Kan få hang-ups på saker ibland.
Pålitlig: Jorå.
Filosofisk: Helt klart.


Har du...


För många vänner:
Nej jag har några få riktigt nära vänner, som betyder allt.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: När jag är hos mamma och pappa måste jag hinna till avsatsen i mitten av trappen innan dörren till mitt flickrum slår igen.
Färgat håret: Hä, jaa... Är Skandinaviskt råttblondin.
Brutit några ben: Faktiskt aldrig.
Några piercings:Öronen, tragus, tungan, igenväxt i naveln.
Egen dator: Japp.
Gjort bort dig rejält: Varje dag.
Bra självförtroende: Varierar.
Komplex: Skoja inte.
Kysst någon: Ja ja ja!
Haft sex: Ett fåtal gånger. =)
Tagit nakenbilder: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja.
Varit kär: Både har och är.
Blivit kär i någon på nätet: Kär kan man bara bli i människor man träffat, tror jag.
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Ja.
Gjort något olagligt: Jag?


Vem...


Saknar du
: E som är iväg med M.
Vill du döda: En björn kanske, nu när det är jakt.
Rörde dig sist: Min man. Eller möjligen hunden.
Slog du sist: Hunden, en liten dask när nosen kom upp på lunchbordet.
Kramade du senast: P.
Kysste du senast: P.
Skrev du till sist: Svärfar, ett SMS. "Vi åker ner till Hede en sväng, Ozzy är kvar".
Vill du vara som: Snygg som satan och allsmäktig som gud.
Sårade dig sist: Minns egentligen inte. Bra kanske.
Vill du bli galet full med: J & K.
Gjorde dig riktigt glad senast: E
Fick du sms från senast: Mamma eller M.
Ringde dig senast: P.
Ska du gifta dig med: För sent.
Får dig att skratta: Alla underbaringar omkring mig.


Kommentarer
Postat av: ekapek

du är ju redan satans snygg ! tycker ialf jag ! pusssss

2008-08-22 @ 19:23:08
URL: http://ekapek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0