Megalistan

Söta lilla J hade en lista på sin blogg. Den tar vi...


Har du...

Förnekat förintelsen?
Aldrig i livet.
Följt Skilda världar? Följt och följt, såg ibland.

Sagt nej till ett samlag? Det har hänt...

Snott någons mobiltelefon? Nä. Inte ens tjuvläst.
Varit medvetslös? Svimmade på jobbet när jag var gravid och det diastoliska trycket låg i nivå med skostorleken...

Gjort nåt riktigt dumt? Var ska jag börja?

Gjort nåt du verkligen ångrar?  Oh ja.

Blivit full på ett släktkalas? Nä jag tror faktiskt inte det...!

Varit full i skolan? Nej.

Blivit portad från en krog? Nej.

Varit full på julafton? Nej.

Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Ja. Var gravid en av dem och drack äckligt gravidrödvin. Sen Pommac istället.

Slagit sönder en tv? Drömmer i all hemlighet om att kasta ut en från ett hotellfönster! =)
Önskat att du var det motsatta könet? Snor J's underbara svar: Ja självklart! Vem skulle inte önska sig en snopp när man är kissnödig ute!

Fått barn? Den bästa jag vet, och det käraste jag har.
Åkt ambulans? Jajamän.

Gjort nåt riktigt olagligt? Ja.

Fått din mamma att gråta? Förlåt.

Blivit polisanmäld? Ja.

Slagit ner någon? Ett äckel ofredade mig på festival och jag golvade (well, markade...) honom med en högrekrok på hakan.
Slagit någon blodig? Nä. Lärde mig på kurs att man inte ska ge någon smaken av sitt eget blod i munnen för då stegras adrenalinnivån och då blir den vild och galen.
Skämts över dina föräldrar? Kanske när jag var mindre. "Hej jag heter K, Ellinors mamma" på klassträffarna =)
Skämts över din bästa kompis?
Ja en gång... Lääääääääääänge sen.

Ätit från en papperskorg? BLÄ!!!!!



Senaste person som...

Sov i din säng: E.

Såg dig gråta: P.

Fick dig att gråta: Jag sjôl.

Du delade en drink med: En flaska vin med pappa förra helgen.

Du gick på bio med: P

Du gick på stan med: Kusin E.

Skällde på dig: Minns faktiskt inte! Det nåste väl vara bra...? Skytteinstruktören kanske =)
Skickade ett e-mail till dig: Mamma.



Har du någonsin...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Varje dag

Bråkat med ditt husdjur: Jag har katt. Svar: ja.

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Inte galet, men jag vaknar ofta och har en låt på huvvet och så hör ja den under dagen. Även ovanliga låtar. Det är creapy.


Varit i...

USA: Ja

Norge: Ja
Finland: Ja
Kina: Nej

Tyskland: Ja
Kanada: Nej.

Österrike: Nej

Spanien: Ja
Afrika: Nej


Extra stuff...

Tar du droger: Nej.
Dricker du: Eh, ja.

Vem är din bästa vän/-ner: J.

Vad är du mest rädd för: Ormar, eld(-svådor)och krig.

Vilka kläder sover du i: Inga...

Vart vill du gifta dig: Där jag ska: Husby-Rekarne kyrka.

Vem hatar du verkligen: Jag hatar inte, jag föraktar.

Varit kär: Absolut!
Kör du bil: Ja.

Har du ett jobb: Ja.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ofta, men ibland är det skönt att vara själv.

Är du ett hälsofreak: Lika mycket som Hitler var en trevlig figur som bara kände sig lite missförstådd... INTE DET MINSTA!

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Man har väl alltid en liten, liten chans...
Är du ensam nu: Nej.

Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Vill jag inte tänka på för då fastnar den igen...!

Vill du gifta dig: 080808 =)
Vill du ha barn: Har ett, vill ha ett till. Minst.



Favorit...

Rum i huset: Köket och sovrummet.

Typ av musik: Hårdrock från 80-talet.

Parfym: Man: Polo Sport. Kvinna: Aqua di Gió.

Månad: April, Juli
Sten: Skiffer.



De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit: Nej.

Köpt någonting: Mat.

Varit sjuk: Ja.
Sjungit: Ja.

Sagt "Jag Älskar Dig": Ja,
Velat säga till några att du älskar dem: Ja.
Träffat någon ny: Hehe, passa på när P är på fiskeresa? Nä!

Saknat någon: Jodå.
Kramat någon: Japp.

Kysst någon: Nej.
Haft sex: Tyvärr inte...



Senaste...

Låt du hörde: Byggare Bob-låten... Blir snart galen. GALEN!
Film du såg: Byggare Bob står på bakom ryggen. Innan dess Tjorven, Båtsman och Moses.

Drink du köpte: Ute? En syrlig, brusig med Sourz Apple och citron. Surt i magen, men gooooooooott!

Sak du stal: Penna, troligen...

Mat du åt: Fiskpinnar och mos hos svärmor igår.

Gången du åt en 7-Eleven korv: Har aldrig hänt!

Festivaler i sommar? japp, Sweden rock. Wacken dessvärre utsålt.

Frisyr? Tofs. ÄNTLIGEN når det fram till snodden. Det åker av så fort jag är gift...

Fulaste kändisen? Han den där Tore Kullgren (FCZ, Sverige pussas och kramas) är ju inte så fager...

Snyggaste kändisen? Sixx.
image106
Vad vill du bli? 
Gravid.

Planer för idag? Gå på Hempanpremiären och sen grilla med svärmor och svärgudmor (?).

Favoritdjur? Hästar.

Favoritperson/er? E, P.

Favoritporr? Den som inte är så seriös.



Har du:

Digitalkamera? Ja.
Telefon på rummet? Bärbar, den är på alla rum!

Könssjukdom? Nä.
Husdjur? Katt, lånehund, häst.

Bra kompisar? De bästa =)

Haft sex med någon som varit 5 år äldre än dig själv? Ja...
Tar du receptbelagda mediciner? Rinexin.

Vem vill du fika med just nu? Saknar M, det var så länge sen jag fikade med henne! Och så J förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0