Gommen är hel!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är faktiskt sant - E's gom är hel! Den är HEL! HEEEL! =) Stygnen har försvunnit, slemhinnan är frisk och alldeles ljusrosa och det är inte så mycket som en grop där inne! För första gången i E's lilla liv har hon ingen gomspalt. Nu återstår ju bara operation för talförbättringen, där de förlänger mjuka delen av gommen bakåt mot svalget men det tar vi sen! Nu ska jag bara vara glad för att främre delen inte längre är kluven. Tji-huuuuuuu!





E, jag älskar dig mest av allt i hela världen.
Du är ju det bästa mamma vet, och det käraste jag har!









<3


Kommentarer
Postat av: Rosita

Jippiiii vad kul !!!

2008-10-02 @ 15:03:17
URL: http://rositap.blogg.se/
Postat av: Fia

Vad underbart!!!

2008-10-02 @ 16:29:10
Postat av: Hubbsan

Underbart vännen min

Så glader för er skull...

Pussa på den lilla prinsessan från mig (i massor)

ja ge Per en oxå fniss



puss Hubbs

2008-10-02 @ 19:52:16
URL: http://hubbsan.blogg.se/
Postat av: alacs

Åh så skönt att ni äntligen kommit dithän att gommen är hel och fin!!! Grattis!!



Kram Y

2008-10-02 @ 23:56:24
URL: http://alacs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis till lilla E och er. Så skönt att höra!

Kram till er från oss i S-tuna

2008-10-03 @ 15:37:47
Postat av: Mamma Tinne, Pappa Jojje

Grattis till det stora! Ni har varit så fantastiskt duktiga och tappra hela tiden. Efter att ha följt er hela denna långa tiden sedan början med allt som varit av läkare, slangar, sugar, sjukhustider och operationer m m känns det jätteskönt för oss också. Hon är så skär och fin i munnen.

Kramar Mor(mor) och (Mor)Far

2008-10-14 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0