Mobilkul

Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga, fortsätt bara trycka framåt.


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen mot dig?

Ring när du är ledig, jag har skvaller.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Ebba är här!


3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Tack. En härlig början på dagen.


4. Vilket sms blev du mest berörd av?

OK


5. Vad säger din sambo innan du går och lägger dig?
Gick det bra?


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Okej... imorgon?


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Skulle vi ha skickat blommor?


8. Vad vill du höra mest av allt?

Hej älskling! Allt bra?

9. Vad skulle du säga om du fick löneförhöjning med 10 000 kr?

Ditt paket från Hööks hästsport AB finns nu hos ICA supermarket Hede Storgatan Belopp 3479 kronor.


10. Din romantiska replik?

Nej jag tror inte det.


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Inte illa.







Hehe...


Kommentarer
Postat av: pellina

men jag fattar inte...:( är det någon kryptisk grej eller?

Pelina e lite seg i kolan.....

2008-10-16 @ 23:29:55
Postat av: Anonym

Svaret på fråga nr 1 är mess nr 10 i min inkorg. Svaret på fråga nr 2 är mess nr 9. Svaret på fråga 3 är mess nr 8 och så vidare.

2008-10-17 @ 17:41:14
Postat av: Anonym

Hahahahah det där måste jag göra, japp varit så skönt

2008-10-26 @ 19:00:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Linda Bryngelsson

Hmm så många sms har ju inte jag ens på telen:-( Får spara ihop till det ;-)

2008-11-01 @ 12:49:45
URL: http://nogg.se/frubryngel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0