Alacs=klok

Tack vännen för tipset, måste säga det igen!

Till er som undrar vad jag pratar om, så är det så här: Alacs skrev om något som heter Elfa vilket är ett förvaringssystem för t ex klädkammare. Efter att nyfiket ha kollat upp saken har jag insett att det är DET jag ska inreda garderoben med istället för IKEAs Pax. Med Pax måste man ju nämligen ställa in stommar och inreda dem men det är ju faktiskt massa onödig golvyta som går åt, samt att det blir ganska massivt i ett så litet utrymme. Då är ju det här mycket bättre:










   Bilder från www.elfa.com
Säger bara en sak - P O R R !!!



Alla fördelarna med Pax/Komplement finns ju hos Elfa också;

De jättesmarta byxhängarna
Skoförvaringen är till och med bättre än Komplement
Meshkorgar istället för trådbackar - jag inbillar mig att kläderna ligger bättre på ett finare nät
Och så ser man ju så mycket mer av den underbara tapeten bakom ju!

Nu ska jag ta och sätta mig in i hur Elfa fungerar.





Tjohooo!


Kommentarer
Postat av: alacs

Du skulle be mitt systerskap om ett foto från hennes lilla w-i-c så får du se på Elfa! Värsta lösningen (nu har hon högt i tak där, men i alla fall) på liten golvyta.

2008-09-18 @ 21:15:08
URL: http://alacs.blogg.se/
Postat av: Pellina

åååååå, vad kul at det är på G! jag har hittat en liten grej till dig som skulle passa finfint där inne:) när ses vi härnäst? saknar dig!

2008-09-20 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0