Hos plastikkirurgen

Haha alltid fångar rubriken någon...

E och jag har alltså checkat in. Hon ligger och snusar snällt i sin säng sedan kl 8 ungefär. Jag har löst lite korsord ute i föräldrahörnan men nu är jag i min säng. Förvånad som vanligt över hur sköna sjukhussängar faktiskt är! Och praktiska. Men skulle nog inte vilja ha en hemma.

Imorgon smäller det. Har träffat kirurg-Malin i eftermiddag och hon är full av tillförsikt inför ingreppet. Två i natt får E äta sista gången före operationen, klockan sex i morgon bitti dricka sista slurken. Undra på att de är ledsna när de vaknar.,, måste ju vara skithungriga och totalt uttorkade! Jag = supermamma har alltså bestämt mig för att gå upp och ställa i ordning lite nattfika strax före två. Måste vakna. Måste.





/Zzz zzz zzz

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!! Vi håller tummarna på att allt går bra denna gången.. Massor med kramar från Maria, Isse och Felix

2008-09-03 @ 10:43:21
Postat av: Anonym

Håller tummarna på att allt går bra, samt att gommen håller den här gången!!

Ha de gott..

2008-09-03 @ 23:20:57
URL: http://ejkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0