Som en liten unge i en godisaffär...

...blir jag när jag stiger in i paradiset, d v s http://www.eleven.se/ .


Det här har jag spanat in nu:

1. Ny plattång

Think Straight Think Pink Ceramic Straightening Iron
Lite konstigt att man ser mer av björnen än av tången men det var bra pris för bra kvalitet. Och så är den ju rosa...Nallen ger jag till Fjuttan.


2. Hållare till fönen

Tornado Hairdryer Holder (chrome)

Så himla smart! Såg att Nickan hade en när jag var där, men har aldrig sett dem hos säljare. Men nu slipper fönen ligga på golvet och skräpa eller hänga och trassla på kroken med allt annat krafs i badrummet. Det enda som saknas nu är eluttag i badrummet så man inte behöver stå i mörka hallen och styla. Får ta och funera på det när vi bygger om.


3. Gloss och läppkonturpenna från Two Faced

Too Faced Status GlossToo Faced Luster Liner Lip Pencil
Har beställt glosset längst till höger samt en konturpenna i chokladbrunt. Blir snyggt som fan, f f a till sommaren! Sminkar mig oftast i nougat/nöt/chokladtoner så det kommer bli kanon.

.
.
.
.
.

Hej Ellinor,

Tack för din order, vårt ordersystem har nu mottagit denna för behandling.
Din order är betald, transaktionsnummer: 4669xxxx.

Hoppsan.








/Elli



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0