Fototriss vecka 19: Så här ser det ut där jag är idag

Spenderade dagarna innan vi for till sjukhuset på mammas och pappas lantställe invid Hjälmarens norra strand. För er som är nyfikna heter det Ramsnäset och ligger mellan Västermo och Arboga. Gick runt och fotade lite och vips så hade jag fångat några vackra bilder att titta på nu när man är här hemma i norr där våren inte kommit riktigt lika långt. Och vips insåg jag att härmed var veckans fototriss kompletterad också! Nu har jag lagt över och laddat upp bilderna - här är mitt bidrag!


E vilar med morbror Bumme i solen på altanen.



Mitt under brinnande fotouppdrag körde en liten knullgubbe mansperson på vår fina bil.



Just där gullvivan blommar får du ro i din själ...

Ja men just det, DEN fina lilla sången! Hur var det nu den gick... hrrm... äh. Lyssna här istället.




/Elli

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad mysigt det såg ut att ligga och vila i solen =)



Då var du i mina trakter...Västermo =)

2009-05-10 @ 12:07:52
URL: http://ulrikajohansson.bloggagratis.se/
Postat av: Ella

ååh va fin låt den hade jag glömt! Hoppas att allt är bra med er! kram

2009-05-13 @ 14:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0