Äntligen!

Säger som E: Jippi, jippi!

Vissa människor blir glada när de klarat av en svår tenta, blivit kvitt en lång sjukdom, vunnit pengar på lotto, gått ner 40 kg i vikt eller träffat en god vän de inte sett på 10 år. Idag är JAG skitlycklig: Har ringt på blocketannons om två Wascatormaskiner á 3 000 pix. Tvättmaskinen tar 7 kg och tumlaren 8,4. Wunderbar, säger jag bara...! Vi ska troligen hämta dem inne på Frösön ikväll. Det här är fan en liten dröm som går i uppfyllelse - känns jättetöntigt, men som småbarnsmamma och egenföretagare har jag konstant ångest för det spelar ingen roll hur många maskiner man tvättar varje vecka, det märks i alla fall inte! Nu kanske det blir mer resultat... Vi hade just såna maskiner i tvättstugan i mitt hyreshus och jag tvättade ju liksom en tvättomgång av varje färgsortering varannan vecka, det räckte med det!

Det ska bli så skönt, jippi jippi! *gnuggar händerna*


//E


Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

tack så mycket! (:

2008-04-17 @ 10:30:44
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: alacs

Wov, hur mycket kläder har ni om ni kan nöja er med en tvätt per färg var 14:e dag :)

/alacs

2008-04-17 @ 19:49:23
URL: http://alacs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0