49 timmar kvar till bröllopet, och jag typ bryter bäckenbenet

Joorå. Druttade av hästen idag och höll på att slå ihjäl mig kändes det som... Hade haft ett helt perfekt träningspass och speciellt galopprogrammet satt som en smäck. Hade just avslutat en suverän 3-bågad serpentin med byten vid medellinjen och skulle bara göra det igen. Att man aldrig lär sig att skippa sista åket varje dag liksom! Quartzo var så nöjd och glad och lycklig över att få göra lite mer avancerade moves och det gör ju alltid honom laddad. Den samlade galoppen var suveränt tight men i sin iver hade han så otroligt luftiga språng att jag kom ur balans och åkte av. Dängde ner alla mina myskilon, och några till för den delen, rakt på vänster höft och revbenskorg och tappade luften helt. Skitläskigt! Har aldrig tappat andan förr men det var ju hemskt! Nu har jag snoront i höften och korsryggen och krökar Pronaxen och hoppas att jag ska vara hyfsat i fysisk form i övermorgon... Wish me luck.






/Cowboyen

Kommentarer
Postat av: Ninni

Men bruden, vad är det du skriver! Du måste ju ta det lungt nu! Vi åker neröver ikväll! Det ska bli jätte spännande och kul! Önskar dig lycka till! Puss och kram

2008-08-07 @ 11:02:57
URL: http://filifi.blogg.se/
Postat av: Linda

Huj! Vilken tur du hade som inte gjorde dig mer illa!! Håll dig nu på dina två ben så du klarar dig till altaret utan hjälpmedel!!

Se till att ta många kort så man får se sagobröllopet!!



Kram och puss från hela familjen!

2008-08-07 @ 12:11:37
Postat av: Micke

Tjenare!

Den var precis vad vi behövde på söndag morgon.... ;-)

Grattis till giftemålet!

Ha de

2008-08-11 @ 16:01:30
Postat av: Anonym

Kan man få se några kort från bröllopet ? :)

2008-08-13 @ 00:54:36
Postat av: Linnea

krya på dig och grattis till bröllopet:)

Vill gärna se några kort :)

2008-08-13 @ 16:47:08
URL: http://ninea.blogg.se/
Postat av: Ingela

grattis vilket underbart vackert brudpar. Kollade in er på jennys blogg. hoppas ni får all lycka, grattis igen. kram Ingela

2008-08-14 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0