Det kommer en liten valp!!!

Vi fick meddelande av Niklas igår morse förresten! Trix har äntligen behagat valpa! Det blev sex stycken; 4 tikar och 2 hundar och vi får en tik!

Hon ska troligtvis heta Hylsa, om det passar på henne förstås. P har haft det namnet på lut länge men inte haft någon hund att namngiva. Jag tycker det är ett bra namn! På pojknamnsfronten hade jag Nitro och Patron, men nu blev det ju en liten tjej!


Grattis grattis grattis till Niklas, Trix och Shagge samt farbror Silver.


Voff voff!
Elli

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till bebisen!! Lite lätt avundsjuk. Puss o kram

2008-05-11 @ 10:03:52
URL: http://nunnsan.blogg.se
Postat av: Marina och Teckla

man får gratta till tillskottet då!!
4 tikar och 2 hundar, är inte tikar hundar nu eller? :)

Kram

2008-05-11 @ 11:46:49
Postat av: Lisa

hej, jag är verkligen i akut behov av ett tragus smycka tappa mitt smycka inatt och hittar inget jag kan ha i örat, men då kom jag på att du har hål i tragus, hör av dej så fort som möjligt, om du har något, som jag kan få låna tills på tisdag

2008-05-11 @ 20:57:09
URL: http://liisaThagg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0