Idag regnar det. Då har vi tråkigt.

Haha, djuren i huset blir verkligen sega när det är dåligt väder - och jag förstår dem till fullo. Idag hänger tunga moln över Viken, lakanen jag hängde igår är blöta igen (men jag lät bli att ta in dem - de luktar ju extra gott när det regnat en vända på dem! Märkligt egentligen.) och jag har lite ont i huvudet. Det kanske blir åska? Jaja, det behöver väl laddas ur lite uppe i atmosfären ibland, antar jag.

Status hemma just nu:

1. Gamla Mojsan. OBS att det är en vanlig ryss på 4 kg, inte en silvrig panter, men hon ligger i Lilla Mattes fåtölj. Mojsan skäms inte det minsta för att ta plats. Hon har fullständig koll på att hon är drottningen i huset. Eller, ja, vi låter henne tro det. Det är nog lugnast.





2. Hylsa. Här är en som inte bara misstänker utan VET att hon inte får ligga i puffen längre. Men det hindrar henne inte från att försöka. Hon höll på att ro projektet i land, men jag fick syn på henne. Jag fick smyga mig på henne via soffan (vilken jakthund...) - hade hon sett/hört mig hade hon farit upp som en projektil i Nordkorea. Men nu har jag bildbevis till jul =) .




Nu ska jag ner och vika tvätt. Tjihou vad kul. Inte.




/E

Kommentarer
Postat av: Linda

Där djuren ligger i hemmet är den bästa platsen har jag hört ;)

Ser så gosigt ut!!



Här hemma har det vart mulet men nu har solen spruckit igenom och värmer upp oss ännu mer..

Längtar efter dig med!!

Din mage ser så mysig ut!!

Ska bli kul och se vad som tittar ut.

Har du löst detta med att få föda på annan ort?

Kan du inte se till att vara här då?



Kram

2009-04-27 @ 16:58:26
URL: http://minaprivatatankar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0