Falun

Är på hotell. På hoteeeeeell! Det du, Fia =)

Här är jag:



Scandic är alltid bra. Fint och fräscht, man känner igen sig och det är bra sercvice. Ikväll var det fenomenastisk service till och med! Restaurangen hade extraöppet p g a tre busslaster med tyskar och hade bara en rätt på menyn för enkelhetens skull. Stekt kyckling i salsa med hemmagjorda pommes frites. Jag förklarade läget med min nyopererade mage och att jag bara kan äta mjuk mat som man kan mosa på tallriken. Kocken skrattade, gick ut, det tog tjugo minuter och sedan kom servitrisen med en tallrik pocherad lax, hemslängd hollandaise och kokt potatis. DET är service! Behöver jag säga att min generösa dricks gick rätt ner i kockens ficka?

Määäääätt...

Imorgon börjar jag skolan igen! Det är därför jag är här. Ska bli så kul att plugga och anstränga hjärnan lite igen (jag är fullt medveten om att jag kommer få äta upp det där omkring den 28 november när det är tre tentor i veckan och massa inlämningsuppgifter. M'allafall.) och få lära sig något nytt! Har min lilla skolväska här. Den innehåller:

Gaffelpärm A4 Docusmart Virrvarr 60mm Vit 25/fp    


* Pärm, Virrvarr (älska Bernadottes knasprepsykadeliska mönster)
* Filtspetspennor Stabilo (0.4 resp 1 mm) - kanon att färgkoda anteckningarna...
* ...och stryka under i texter med samma färg på understrykningspennorna.  
* Anteckningsblock Whitelines - grått papper med vita linjer. Mkt vilsamt för ögonen!

Nä, nu är det sängen och försöka sova så jag är pigg imorgon! Natti alla!



/Nursie


Kommentarer
Postat av: Fia

Ha ha! Jag har oxå varit där o bott på samma hoteeeeeeeell! :-D Då hade dom världens minsta o söta pool.

2010-08-30 @ 21:56:34
Postat av: Rosita

Vad ska du plugga?

2010-08-30 @ 23:12:37
URL: http://www.hedeinfo.se
Postat av: HedmarK

Ämeh? Har du köpt gaypennor du? ;) hehe



vill du ha ny bloggdesign? Hojta till bara :)

Kostar nada :D

2010-08-30 @ 23:32:06
URL: http://jthidedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0